Fizetési módok:
A fizetés többféleképpen történhet:
Üzletünkben bankkártyával és készpénzzel, webshopunkon keresztül előreutalással, illetve utánvéttel lehet fizetni.
Szállítás:
GLS:
A házhoz való kiszállítás jelenleg GLS-en keresztül működik. A szállítás díja minden esetben 1900 Ft.
Várható szállítási idő: 1-2 munkanap
MPL:
Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve, kosár értéktől függetlenül: bruttó 990 Ft/db
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig, kosár értéktől függetlenül: bruttó 1.990 Ft/db
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig, kosár értéktől függetlenül: bruttó 2.990 Ft/db
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig, kosár értéktől függetlenül: bruttó 5.990 Ft/db
Várható szállítási idő: 4-6 munkanap
Szállítással kapcsolatos egyéb információk:
A Vásárlónak lehetősége adódik arra, hogy a kiszállítástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a megrendelés teljesítésétől. Ebben az esetben a terméket eredeti minőségben kell visszajuttatni hozzánk az alábbi címünkre: 1081 Budapest, Kiss József utca 14.
Amennyiben a Vásárló a csomagot utánvétel esetében átvételkor indoklás nélkül megtagadja vagy elmulasztja, az nem minősül vásárlástól való elállásnak. Ebben az esetben kártérítésként követelhetjük a teljes szállítási díj rendezését.
Személyes átvétel:
Vásárlóinknak lehetőséget biztosítunk arra, hogy az esetleges szállítási költséget valamint a várakozásokat elkerülve személyes átvételt jelöljenek meg rendelésük leadásakor. A személyes átvételre a 1081 Budapest, Kiss József utca14. szám alatt van lehetőség, kizárólag a nyitvatartási idő alatt.
A személyes átvételre abban az esetben kerülhet sor, ha a rendelés leadását követő visszaigazolást is megkapta a Vásárló, melyben tájékoztatjuk, hogy mikortól áll rendelkezésre az általa megrendelt termék. A visszaigazolásban szereplő dátumtól számított 7 munkanapig van lehetősége a csomag átvételére. Amennyiben 7 munkanapig nem történik meg az átvétel, illetve sem e-mailben sem telefonon Vásárló nem kéri az átvételi határidő meghosszabbítását, rendelése „Törölt” vagy „Sikertelen” státuszt kap és törlődik a teljesítendő rendelések közül.
Amennyiben rendelését a Vásárló nem vette át a 7. munkanapban, úgy a 8. naptól REKLAMÁCIÓVAL NEM ÉLHET, amennyiben az általa megrendelt termék nem áll rendelkezésre.
Visszaáru:
Megvásárolt terméket csak blokkal és az arról kiállított számlával együtt áll módunkban visszavenni!
Vásárlási információ:
A vásárlónak lehetősége van a nem elérhető termékekről értesítést kérnie. Ekkor a rendszerünk küld egy emailt, hogy a kívánt termék újra elérhető webshopunk kínálatában.
Továbbá szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, ez a funkció nem minősül a termék megrendelésének, ez csak információt szolgáltat a termék elérhetőségéről az Ön számára.