Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Fizetési módok:

A fizetés többféleképpen történhet:

Üzletünkben bankkártyával és készpénzzel, webshopunkon keresztül előreutalással, illetve utánvéttel lehet fizetni.

Szállítás:

GLS:

A házhoz való kiszállítás jelenleg GLS-en keresztül működik. A szállítás díja minden esetben 1900 Ft.

Várható szállítási idő: 1-2 munkanap

MPL:

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve, kosár értéktől függetlenül: bruttó 990 Ft/db

Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig, kosár értéktől függetlenül: bruttó 1.990 Ft/db

Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig, kosár értéktől függetlenül: bruttó 2.990 Ft/db

Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig, kosár értéktől függetlenül: bruttó 5.990 Ft/db

Várható szállítási idő: 4-6 munkanap

Szállítással kapcsolatos egyéb információk:

A Vásárlónak lehetősége adódik arra, hogy a kiszállítástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a megrendelés teljesítésétől. Ebben az esetben a terméket eredeti minőségben kell visszajuttatni hozzánk az alábbi címünkre: 1081 Budapest, Kiss József utca 14.

Amennyiben a Vásárló a csomagot utánvétel esetében átvételkor indoklás nélkül megtagadja vagy elmulasztja, az nem minősül vásárlástól való elállásnak. Ebben az esetben kártérítésként követelhetjük a teljes szállítási díj rendezését.

Személyes átvétel:

Vásárlóinknak lehetőséget biztosítunk arra, hogy az esetleges szállítási költséget valamint a várakozásokat elkerülve személyes átvételt jelöljenek meg rendelésük leadásakor. A személyes átvételre a 1081 Budapest, Kiss József utca14. szám alatt van lehetőség, kizárólag a nyitvatartási idő alatt.

A személyes átvételre abban az esetben kerülhet sor, ha a rendelés leadását követő visszaigazolást is megkapta a Vásárló, melyben tájékoztatjuk, hogy mikortól áll rendelkezésre az általa megrendelt termék. A visszaigazolásban szereplő dátumtól számított 7 munkanapig van lehetősége a csomag átvételére. Amennyiben 7 munkanapig nem történik meg az átvétel, illetve sem e-mailben sem telefonon Vásárló nem kéri az átvételi határidő meghosszabbítását, rendelése „Törölt” vagy „Sikertelen” státuszt kap és törlődik a teljesítendő rendelések közül.

Amennyiben rendelését a Vásárló nem vette át a 7. munkanapban, úgy a 8. naptól REKLAMÁCIÓVAL NEM ÉLHET, amennyiben az általa megrendelt termék nem áll rendelkezésre.

Visszaáru:

Megvásárolt terméket csak blokkal és az arról kiállított számlával együtt áll módunkban visszavenni!

Vásárlási információ:

A vásárlónak lehetősége van a nem elérhető termékekről értesítést kérnie. Ekkor a rendszerünk küld egy emailt, hogy a kívánt termék újra elérhető webshopunk kínálatában.

Továbbá szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, ez a funkció nem minősül a termék megrendelésének, ez csak információt szolgáltat a termék elérhetőségéről az Ön számára.